Cintorín: oplotenie - stavebná úprava
Obec Svrbice, Svrbice 25, 956 06 Šalgovce
24. augusta 2021
VÝZVA na predloženie cenovej ponuky
podľa § 5 ods. 4 a § 117 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení
niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o verejnom obstarávaní“)
postupom zadávania civilnej zákazky s nízkou hodnotou na predmet zákazky
„Oplotenie – stavebná úprava“
(stavebné práce)
1. Identifikácia verejného obstarávateľa
Názov: Obec Svrbice
Sídlo: Svrbice 25, 956 06 Šalgovce
Krajina: Slovenská republika
IČO: 00 800 066
DIČ: 2021234655
Bankové spojenie: VÚB banka, a.s.
IBAN: SK88 0200 0000 0000 2172 2192
BIC/SWIFT: SUBASKBX
Kontaktná osoba: Vladimír Hromádka
Telefón: + 421 917 818 294
e-mail: ou@svrbice.sk
2. Miesto dodania predmetu zákazky
a) Miestom dodania predmetu zákazky: k.ú. Svrbice, p.č.18/1, 736/17, okres Topoľčany
b) Záujemcom sa odporúča vykonať obhliadku miesta realizácie predmetu zákazky, aby si
sami overili potrebný rozsah prác a získali potrebné informácie nevyhnutné na prípravu
a spracovanie ponuky tak, aby ponuka bola kvalifikovaná a zohľadňovala celý objem
potrebných prác. Výdavky spojené s obhliadkou idú na ťarchu záujemcu. Obhliadka
miesta realizácie predmetu zákazky pre potreby vypracovania ponuky sa uskutoční
podľa dohody.
c) Obhliadku zabezpečí: Vladimír Hromádka, starosta obce, tel. č.: + 421 917 818 294,
email: ou@svrbice.sk.
3. Predmet zákazky a jeho špecifikácia
a) Predmetom zákazky sú stavebné práce :
- oplotenie – stavebná úprava na parc.č. 18/1, 736/17 po obvode cintorína v obci
Svrbice, podľa Projektovej dokumentácie vypracovanej Ing. Romanom Smutným -
- autorizovaným stavebným inžinierom, reg.č. 1098*A*1 (príloha č.2 k výzve) a
Zadania (príloha č.3 k výzve).
Zákazka zahŕňa aj:
• dopravu materiálu na stavbu,
• náklady na odvoz a likvidáciu odpadu a poplatok za uloženie odpadu,
• predloženie dokladov preukazujúcich splnenie predmetu zákazky:
♦ certifikáty a atesty použitých materiálov,
♦ ostatné doklady súvisiace s predmetom zákazky,
b) CPV: 45000000-7 Stavebné práce
c) Požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v návrhu zmluvy, ktorá tvorí prílohu č.4
k výzve
4. Termín dodania diela
Maximálne do 90 dní odo dňa protokolárneho odovzdania a prevzatia staveniska.
5. Možnosť plnenia
Uchádzač predloží ponuku na celý predmet zákazky.
6. Variantné riešenie
a) Neumožňuje sa predložiť variantné riešenie.
b) Ak súčasťou ponuky bude variantné riešenie, variantné riešenie nebude zaradené
do vyhodnotenia a bude sa naň hľadieť, akoby nebolo predložené.
7. Lehota a miesto na predkladanie cenových ponúk
a) Lehota na predloženie ponuky uplynie dňa 6.9.2021 o 12.00 hod., pričom rozhodujúci
je termín doručenia ponuky verejnému obstarávateľovi, nie termín podania ponuky na
poštovú prepravu.
b) Ponuky uchádzačov v zalepenej obálke s označením: „Oplotenie - NEOTVÁRAŤ“
musia byť doručené poštou alebo osobne na adresu:
Obec Svrbice
Svrbice 25
956 06 Šalgovce
8. Predpokladaná hodnota
Predpokladaná hodnota zákazky v EUR bez DPH: 21 015,02 Eur
9. Stanovenie ceny
a) Cena za predmet zákazky musí byť stanovená v EUR, podľa zákona Národnej rady
Slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách a vyhlášky Ministerstva financií
Slovenskej republiky č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon Národnej rady
Slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a podľa
tejto výzvy.
b) Uchádzač predloží ponukovú cenu podľa prílohy č. 1 k tejto výzve – Návrh uchádzača
na plnenie kritéria. Ponuková cena musí byť spracovaná formou ocenenia Zadania,
ktorý tvorí prílohu č. 3 k tejto výzve a musia v nej byť zahrnuté všetky náklady
uchádzača súvisiace s realizáciou predmetu zákazky, najmä kompletná dodávka
stavebných prác, náklady na dopravu, náklady na odvoz stavebného odpadu na
skládku a poplatok za jeho uloženie a náklady vyplývajúce z plnenia zásad
dodržiavania bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany pred požiarmi pri
zhotovení stavebných prác. V súlade so zákonom o verejnom obstarávaní prípadné
navrhnuté materiály, zariadenia a výrobky v Zadaní je možné zameniť za ekvivalentné,
pri dodržaní všetkých kvalitatívnych, technických a estetických parametrov. V prípade,
ak uchádzač neocení niektorú z položiek Zadania, má sa zato, že neocenené položky
sú už zahrnuté v ostatných položkách.
c) Ak uchádzač je platiteľom DPH, uvedie navrhovanú cenu za predmet zákazky s DPH.
DPH bude účtovaná v aktuálnej sadzbe podľa všeobecne záväzných právnych
predpisov, platných v čase zdaniteľného plnenia.
d) Ak uchádzač nie je platiteľom DPH, uvedie navrhovanú cenu celkom a zároveň uvedie,
že nie je platiteľom DPH. V prípade, ak sa uchádzač počas plnenia predmetu zákazky
stane platiteľom DPH, táto skutočnosť nie je dôvodom na zmenu dohodnutej ceny za
predmet zákazky a cena sa nezvyšuje o príslušnú sadzbu DPH.
10. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
a) Najnižšia cena celkom za predmet zákazky v Eur s DPH.
11. Obsah cenovej ponuky
11a) Pbsah ponuky:
a) Návrh uchádzača na plnenie kritéria podľa prílohy č. 1 k tejto výzve v jednom
vyhotovení, ktorý bude podpísaný uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo
iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača
v záväzkových vzťahoch v súlade s dokladom o oprávnení podnikať, t. j. podľa
toho, kto za uchádzača koná navonok.
b) Ocenené Zadanie podľa prílohy č. 3 k tejto výzve v jednom vyhotovení, ktorý bude
podpísaný uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo iným zástupcom
uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch
v súlade s dokladom o oprávnení podnikať, t. j. podľa toho, kto za uchádzača koná
navonok.
Cenová ponuka nesmie obsahovať žiadne obmedzenia alebo výhrady, ktoré sú v
rozpore s požiadavkami a podmienkami uvedenými v tejto výzve. Ponuka nemusí
obsahovať návrh zmluvy. Na predloženie návrhu zmluvy bude vyzvaný iba úspešný
uchádzač
11b) Podmienky účasti (osobné postavenie):
a) Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa
§ 32 ods. 1 písm. e) ZoVO (oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné
práce, alebo poskytovať službu). Jej splnenie si verejný obstarávateľ overí
v príslušných registroch.
b) Uchádzač nesmie byť vedený v registri osôb so zákazom účasti vo verejnom
obstarávaní, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie podľa § 183 ZoVO. V prípade,
že uchádzač je vedený v tomto registri ku dňu predkladania ponúk, nebude jeho
ponuka hodnotená. Jej splnenie si verejný obstarávateľ overí v príslušných registroch.
12. Obchodné a platobné podmienky
a) Predmet zákazky bude financovaný v prípade schválenia žiadosti o NFP v rámci
Výzvy na predkladanie žiadosti o NFP z Programu rozvoja vidieka SR 2014 - 2020,
číslo výzvy: MAS_024/7.2/2.
b) Výsledkom verejného obstarávania bude uzatvorenie Zmluvy o dielo podľa § 536
a násl. Zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov
s úspešným uchádzačom, ktorej návrh tvorí prílohu č. 4 tejto výzvy.
c) Verejný obstarávateľ v súlade s § 42 ods.12 zákona o verejnom obstarávaní požaduje
v rámci osobitných podmienok plnenia zmluvy, ktoré sa týkajú sociálnych hľadísk,
aby sa uchádzači pri predložení ponúk zaviazali v prípade získania predmetnej
zákazky tieto podmienky týkajúce sa sociálnych hľadísk plniť. Osobitné podmienky
plnenia zmluvy sú súčasťou návrhu Zmluvy o dielo. Predložením ponuky sa uchádzač
zaväzuje uvedenú osobitnú podmienku plnenia zmluvy, ktorá sa týka sociálnych
hľadísk akceptovať.
d) Úspešný uchádzač, jeho subdodávatelia podľa zákona č.315/2016 Z.z. o registri
partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len
„zákon o registri partnerov verejného sektora“) musia byť v súlade s § 11 ods.1
zákona zapísaný do registra partnerov verejného sektora podľa zákona o registri
partnerov verejného sektora (ďalej len „register partnerov verejného sektora“). Verejný
obstarávateľ nesmie uzavrieť Zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú
povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní
v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia podľa zákona
o registri partnerov verejného sektora, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra
partnerov verejného sektora a nie sú zapísaný v registri partnerov verejného sektora.
13. Ďalšie informácie
a) Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač
bez akéhokoľvek finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi.
b) Ponuky uchádzačov doručené na adresu verejného obstarávateľa a predložené
v lehote na predkladanie ponúk sa uchádzačom nevracajú. Zostávajú ako súčasť
dokumentácie tohto verejného obstarávania.
c) Ponuka predložená uchádzačom musí obsahovať doklady a dokumenty uvedené v
bode 11 tejto výzvy a musí byť vyhotovená v písomnej forme, a to písacím strojom
alebo tlačiarenským výstupným zariadením výpočtovej techniky. Ponuky sa
predkladajú v slovenskom jazyku.
d) Každý uchádzač môže predložiť iba jednu ponuku, buď samostatne sám za seba
alebo ako splnomocnený člen skupiny za členov skupiny.
Svrbice, dňa 24.8.2021
Vladimír Hromádka v.r.
starosta obce
Príloha č. 1: Návrh uchádzača na plnenie kritéria
Príloha č. 2: Projektová dokumentácia
Príloha č. 4: Návrh Zmluvy o dielo.pdf